Thursday, February 05, 2009

KeTeNanGaN DaLaM KeGeLiSahAn

Saya sangat tenang minggu ini kerana bos saya outstation ke Sabah dan hanya akan pulang pada minggu depan.
Dan minggu ini saya hanya perlu membantu bos kedua sahaja iaitu 3 orang KJ. Banyak juga bos saya ya.....
Mungkin saya akan bermalasan sedikit dan dapat pulang tepat pada waktunya.

Tapi.... Ketenangan saya diragut hari ini, kerana pas saya berbentuk matrik kad hilang hu hu...
Dengan matrik kad itu, saya tak dapat masuk pejabat kerana memerlukan saya slide pada mesin pengimbas. Ia adalah seperti nyawa bila saya berada di opis....
DAN
Hari ini saya tak dapat slide kedatangan saya, kerana ia hilang. Hu hu pagi2 sudah spoil mood saya.
Benci! Benci!
Saya mengharapkan keajaiban hari ini, ada orang yang sudi memulangkannya atau ada orang yang sudi phone saya memaklumkan kad matrik saya ada pada mereka. Hopefully.....

No comments: