Friday, January 30, 2009

PePeRiKsAaN PeRkHiDmAtAn AwAm



Ades aku kene study buku perintah am sebab 26hb 2 2009 ni aku kene amik periksa .Harap2 semua lulus dan aku boleh sah jawatan.Susah jugak kerja kerajaan ni nak kene periksa pastu lulus baru ler boleh sah jawatan.Aku ingat bila dah dapat keje takder periksa2 lagi huhuhu...
Antara kandungan buku ni ialah :
- Peraturan2 Lembaga Tatatertib Perkhidmatan Awam
- Arahan Perbendaharaan
- Panduan Pengurusan Pejabat
- Panduan Perbendaharaan Tatacara Pengurusan Stor
- Tatacara Pengurusan Aset Alih Kerajaan
- Akta Acara Kewangan
Dengan bantuan rakan sepejabat dapat la aku buku ni lau tidak aku kene beli ler jawabnyer
Tengok tajuk macam susah jek soalan dia tapi x tau lah tunggu 26hb februari nanti aku periksa.
Tebal buku ni pun bley tahan boleh ker abiskan baca selama sebulan ni huhuhu....
Soalan ramalan pun tak der caner aku nak jawab niiiiii.
HArap2 aku dapat jawab ..

No comments: