Friday, February 13, 2009

HuJunG MinGgu N HaRi KaSih SaYaNg

'Kita hanya merancang, Tuhan yang menentukan'
Perancangan hujung minggu ini adalah stay dirumah dan menjalankan aktiviti surirumah.
Ha ha macam kelakar plak perkataan 'Surirumah' dengan diri saya. Oh haruslah selepas
ini membiasakan diri dengan perkataan itu.

Sabtu insyallah mentua akan bertandang ke rumah. Wah saya sudah pening kepala mahu
menyediakan juadah apa. Dalam kepala sekarang ini nak wat juadah simple2 je, mungkin
Mee Hoon Sup Ayam ? ? ?

Sudah beberapa kali mentua bercadang bertandang ke rumah kerana belum penah mereka datang ke rumah saya dan dah lama tidak menjejakkan kaki di Bee Pee. Perancangan minggu lepas untuk datang terpaksa dibatalkan kerana saya ke Kuala Lumpur melawat adik yang kemalangan jalan raya.

Dan esok adalah hari Sabtu 14 Februari iaitu Hari Valentine. Saya tak menyambutnya. Itu bukan budaya saya. Bagi saya, setiap hari adalah hari kasih sayang!!!

No comments: