Monday, January 05, 2009

Di KLIA

3 dan 4hb yang lepas aku dan isteri aku bersama emak dan akak aku pergi ke KLIA..Mula2 tu terpikir gak letih gak nak pergi tp disebabkan memikirkan pengorbanan akak aku dah banyak tolong aku, aku pun pergi menghantar dia ke KLia naik belon tok pergi ke sarawak. Hahaha padan muka kene ngajo kat sarawak, Gelak sakan aku ketawakan dia...Kami bertolak petang sabtu terus ke kampung halaman aku di kampung Kelanang Banting untuk menziarahi atok & nenek aku.Alhamdulillah semua sihat tp nenek kene demam ckit..Lepas tu aku pergi rumah makcik aku kat klang untuk bermalam.
Esok pagi aku bangun aku nengok mak dan akak aku dah siap."Wah tak sabor nampak nak naik kapal terbang hahahha" kata ku yang separuh mamai..Aku siap2 tok ke KLIA.Lepas aku trun kan barang aku cari parking.PEh jauh giler dia punye parking nk tanggal lutut aku ber jalan tok ke terminal dari parking.
AKu nengok kat kawasan kauter tok ke sawarak ramai budak, ader yang tak sabor nak pergi,ader yang tanak nak pergi, macam2 ragam.Tak sangka cikgu pun ade yang sengal hehe (jangan Mare).Dah Siap semua aku hantar akak aku ke tempat masuk dalam, disitulah last aku bley jumpe dia peh sedih siot.Ye la ni akak aku yang paling rapat & paling sempoi ngan aku..Demi tugas tok mendidik anak2 bangsa aku doakan ko berjaya dalam mendidik anak2 bangsa kita.cayok cayyok..

No comments: