Friday, May 02, 2008

J o D O H....

aku benci sangat bila orang bertanyakan soal jodoh aku. pekara yang paling aku tak suka. bagi ku umur ku masih muda baru 24 tahun, tapi untuk tahun ni pun tak masuk lagi 24 tahun lagi. bengang tol. lagilah aku menyampah bila orang tanya pasal aku ada pasangan atau tidak. aku rasa sekarang aku dah dok dalam zaman milineum..... ada gak orang nak rekemenkan atau nak kenen-kenenkan aku dengan si polan....

lagilah 2 staff unit aku akan menamatkan zaman bujang mereka pada waktu terdekat ni. hish.... kenapalah aku dilibatkan sama. kata dari seorang 'EN" jabatan aku ni, tak sabar nak rewang kat majlis aku. kenapalah aku terbabit dengan ini citer. sabor je lah

terus terang aku katakan aku belum bersedia untuk ke alam rumahtangga..... someone special tu memang dah ada. tapi...... mungkin belum tiba masanya....TUNGGU>>>>>>>>>>>>>

petang ni kul 2.30 ada majlis sepetang di hotel the zon bersama puspanita.... antara aturcara majlis adalah persembahan artis, pocho2 & jonget lambak he he...... yang penting aku tak sabar nak makan ha ha....

2 comments:

Anonymous said...

kenapa perempuan selalu tertekan ?

nesloais said...

ala sabar la.. kalau dh jodoh tu x ke mana nye nanti..