Wednesday, April 30, 2008

tUnGGu....

aku tengah kemas2 nak balik. tetiba msg hp aku berbunyi...msg daripada bos

'jangan balik dulu! kalau balik jugak esok kena datang kerja'

esok hari cuti, tapi kalau kerja esok dikira ot n leh dapat double. msg ini seolah2 ugutan buat aku. diorg ni pun satu sibuk nak datang melawat n mintak benda bukan2 last min. GERAM TOL
workmate yang lain semua dah balik so terpaksalah aku menunggu..... penantian itu satu penyeksaan buat aku. selamatlah aku tak ada wat appointment dengan sesiapa hari ini hu hu.....

so sementara menanti arahan bos seterusnya. aku updatelah apa yang patut ni.... buat semua, selamat menyambut hari pekerja!!!!

N

buat sahabatku.. AZASALINA
beliau akan menyambut harijadi esok. selamat hari jadi. semoga panjang umur dan murah rezeki. jaga baby dalam perot tu bebaik tau

No comments: