Tuesday, May 27, 2008

pEsaNan Utk Mr.FeN

siapa Mr.Fen? opssss itu rahsia. saya tahu dia akan baca blog saya....mungkinnnnnnnnn....saya agak2 jerlah....sy terpaksa post pesanan ini di blog sy kerana kerana cara untuk hubungi awk hanya melalui panggilan telefon ke opis awk. tapi sy tidak mahu berbuat demikian oleh sebab2 tertentu....
untuk pengetahuan awk one of ur opismate dapat mengesan phone number sy dalam bil opis awk. 2 kali panggilan dari opis melaka tu. puas dah sy mengelak untuk cover awk, walaupun saya tahu sy tak dapat apa2 pun. saya mahu ianya terhenti setakat ini sahaja....
mulai sekarang
usahlah awk ambik tahu hal saya lg, walaupun hanya sekadar KAWAN. awk pun sudah berumahtangga...dan kita sudah pun lama membawa haluan masing2. sy malas untuk menaip lagi. so saya harap awk paham.....

2 comments:

Anonymous said...

skandalous!

balduPuteh said...

up to u to judge!!! but the truth is out there......