Monday, March 02, 2009

SeNaMaN J RoBiK.....

Aku cuba untuk megelak daripada terlibat dengan aktiviti 'Senaman J Robik' yang di anjurkan oleh Pejabat Daerah Mersing, tetapi kali ni aku tak dpt berbuat apa-apa sebab surat dah sampai ke meja aku.Nampak gaya nyer nak @ tak nak terpaksa aku pergi jugak walaupun dalam keadaan terpaksa..Petang tu biler semua dah berkumpul masing-masing gelakkan aku lebih-lebih lagi budak opis aku sebab aku turun tok bersenam dengan mengenakan seluar slack dan kasut kulit..Bukan aku pinta tok pakai macam tu tapi keadaan terdesak sebab semua pakaian dan kasut sukan aku tertinggal kat batu pahat...Bak kata pegawai aku "kerana patuh dan setia kepada arahan dengan berkasut kulit pun kita boleh bersenam" hehehe......


"Ini lah kasut dah seluar aku pakai semasa senaman J Robik tu"


"Bukan main semangat budak opis aku bersenam"
"Bersungguh-sungguh betol diorang bersenam"

No comments: