Thursday, October 15, 2009

SaYa MaSih Di Sini...

Yes! saya masih di sini. Masih bekerja seperti biasa. Menanti hari, so far baby lum ada tanda-tanda nak keluar lagik. In case saya tak melahirkan juga, 20hb saya dah kena masuk hospital. Macam-macam yang saya rasa sekarang.
Badan tak larat sebenarnya coz pewot ini agak besar n badan sudah lenguh sane sini. Alhamdulilah dapat suami yang sangat memahami...Thank my dear hubby.Doktor pun menjangkakan berat bayi ini antara 3.1 - 3.5 kg. Mengikut scan baby yang bakal lahir ini adalah baby boy. Saya tak kisah lah boy or gurl, yang penting selamat, cukup sifat dan sihat walafiat.
Seronok tengok kawan-kawan yang sudah melahirkan anak. Tahniah untuk c's mary N ema kerana selamat melahirkan anak lelaki.

3 comments:

DaMia AsHiKiN said...

emmm..leh tahan besau bb nko ni tip..aduss..aku yg 3kg pun...mak aii..berpulun2 nak kuarkan..apepun cara teran tu nk kena betul n pandai...mcm aku ni..mmg trus jd bodoh..kpala baby kuar masuk..kuar masuk jer..smpai lekuk dibuatnyer..nyaris2 nak kena indiuce...so..dari skang kena blajar tul2 cara2 nak teran k....smoga slamat smuanyer..amin...

balduPuteh said...

TO DAMIA ASHIKIN

kak thank you. so far ni rasa berdebar-debar ni coz esok nak masuk wad

DaMia AsHiKiN said...

esk dh kena admitt ehh..mintak2 mlam ni ke..awal pg esok ker..dh ada tanda2 nk deliver..jgn plak nanti dipakse..makkk aiii..lagi jahat kesakitannyer tu..biar kita sakit cara natural....doa byk2 k...