Monday, December 15, 2008

wALiMatulUruS vs SiLap TaRikh

sabtu plan ke felda tebrau, tiram untuk menghadiri majlis kawen puspa. plan p saing2 dengan pijot tapi oleh kerana beliau gaduh dgn bf dia tak jadi join.tunggu my ehem2 then trus ke tempat dituju. hujan tanpa henti, dalam hati berdoa agar majlis saya tidak hujan sebegini. agak berpusing2 gak kerana kami datang tidak berpandukan kad. kad tidak dipos, tapi mengenangkan sahabat masa di asrama sek.teknik p_________G saya datang gak.

then bila kami sampai disana tiada khemah, tiada majlis. aik salah tarikh k? dah la berpusing-pusing.dan saya call pijot untuk confirmkan rupanya next week 21hb hu hu, 'pijot ko menganiaya aku' hu hu..... bila pandang my ehem2 diam, mungkin panas hati dgn saya... kalau saya pun saya dah melenting. selamatlah si dia cool n steady.then trus ke majidi menghadiri majlis perkahwinan zaihasra. then ke HP for shopping.....

No comments: